انتخاب مرکز رشد واحدهای فنـاور لالجین، به‌عنوان یکی از مبادی شناسایی و معرفی شرکت‌های خلاق

 

پیرو ابلاغ آیین‌نامه برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق از سوی معاون علمی  و فناوری رییس جمهور به ‌عنوان برنامه مکمل قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، شرکت‌های خلاق از سوی مجموعه‌های تخصصی که اصطلاحاً “مبادی” نامیده می‌شوند، به دبیرخانه شرکت‌های خلاق معرفی خواهند شد تا از مزیت‌ها و خدمات موضوع برنامه بهره‌مند شوند.
مرکز رشد واحدهای فنـاور لالجین، به‌عنوان یکی از مبادی شناسایی و معرفی شرکت‌های خلاق، بررسی صلاحیت این شرکت‌ها را بر عهده دارد و شرکت‌های واجد شرایط را برای بهره‌مندی از خدمات این برنامه، به دبیرخانه معرفی خواهد کرد.

شاخص‌های الزامی برای پذیرش شرکت‌های خلاق در سطح کشور عبارتند از دارا بودن یکی از شخصیت‌های حقوقی قابل ثبت در نظام قانونی کشور، نوآورانه بودن محصول/خدمت و دارا بودن سطح تمایز نسبت به فعالیت‌های مشابه در سطح کشور، دارا بودن ظرفیت مربوط به اثربخشی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین دانش‌بنیان نبودن محصول/خدمت.

مطابق آئین‌نامه ابلاغی، شرکت‌های فعال در موضوعات “کسب‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی”، “صنایع دیداری و شنیداری”، “میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی”، “هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی”، “بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی”، “طراحی و معماری، نشر، چاپ و کتابخانه”، “گیاهان دارویی و طب سنتی در صورت احراز صلاحیت به عنوان شرکت خلاق” مشمول خدمات این برنامه می‌شوند. شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی برنامه توسعه زیست‌بوم شرکت‌های خلاق به نشانی ircreative.isti.ir مراجعه نمایند، به منظور ثبت نام می توانید به مرکز رشد واحدهای فناور شهر لالجین مراجعه و یا با مهندس ازمیری  با شماره ۳۸۲۵۶۹۳۰۶ الی ۹ داخلی ۱۲۱ تماس حاصل نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *