بازدید مدیران واحدهای صنعتی منتخب استان همدان از کارخانه نوآوری آزادی و ایستگاه نوآوری شریف

 

در روز چهارشنبه مورخ 1398/8/29، مدیران 4 واحد صنعتی استان شامل صنایع غذایی سحر، کنترل گاز اکباتان، فاران شیمی تویسرکان و الکترونیک رایان نیک به همراه تیمی از مدیران پارک علم و فناوری همدان از “کارخانه نوآوری آزادی” و “ایستگاه نوآوری شریف” در تهران بازدید کردند.

در این بازدید که در راستای افزایش تعامل مراکز تحقیق و توسعه واحدهای صنعتی بزرگ و نوآور استان با اکوسیستم استارتاپی تهران برگزار گردید، بازدید کنندگان با مدیران شتابدهنده های مستقر در دو مرکز “کارخانه نوآوری آزادی” و “ایستگاه نوآوری شریف” و استارتاپ های تحت پوشش آن ها ملاقات و در خصوص نحوه فعالیت شتابدهنده ها و کارکردهای آن ها به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شتابدهنده ابر زندگی در زمینه تولید محتوای دیجیتال، شتابدهنده اکتو تک در زمینه تولید داروی های بیوتکنولوژیک، شتابدهنده رسانا در زمینه تولید محتوای رسانه ای، شتابدهنده هفت و هشت در زمینه طراحی و مبلمان شهری و شتابدهنده کارا در حوزه سلامت از جمله شتابدهنده هایی بودند که در این برنامه مورد بازدید قرار گرفتند.

شرکت های صنایع غذایی سحر، کنترل گاز اکباتان، فاران شیمی تویسرکان و الکترونیک رایان نیک از جمله واحدهای صنعتی استان هستند که در راستای اجرای استراتژی نوآوری باز، درصدد هستند با همکاری پارک علم و فناوری همدان نسبت به ایجاد شتابدهنده های تخصصی اقدام نمایند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!