حجت الاسلام و المسلمین علی‌محمد عباسی مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا از پارک علم و فناوری همدان بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، حجت الاسلام و المسلمین علی‌محمد عباسی مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، روز سه شنبه مورخ 1399/3/6، از پارک علم و فناوری همدان بازدید نمود و از نزدیک با فعالیت شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر و همچنین حمایت های پارک علم و فناوری در راستای توسعه فناوری در استان آشنا شد.

در این بازدید ابتدا دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان ضمن خوشامدگویی گزارشی از عملکرد، اهداف، ظرفیت‌ها و ماموریت‌های پارک علم و فناوری ارائه نمود و اذعان داشت : بیشتر بار اشتغالزایی و رسیدن به اقتصاد پایدار و تامین نیازهای فناوری کشور بر عهده پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان و فناور مستقر در آنها می باشد.

وی در ادامه از برنامه‌های آینده پارک علم و فناوری همدان، سخن گفت و افزود: یکی از برنامه های آتی ما در توسعه فناوری در استان، ترویج فرهنگ کارآفرینی در بین اعضاء محترم هیات علمی می باشد و نیز تبدیل نتایج پژوهش ها و تحقیقات علمی اساتید دانشگاه به تولید محصول دانش بنیان می باشد و در این راه نیازمند حمایت مسئولینو دست اندرکاران دانشگاهی می باشیم.

ایشان بیان داشت، در شیوع ویروس کورونا نیز، واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک ، در تولید دارو و یا یافتن جایگزین‌های درمانی، به تولید اقلام مورد نیاز کشور و تأمین اقلام و تجهیزات مورد نیاز کادر درمانی بیمارستان‌ها و کالاهای پیشگیری و ضدعفونی‌کننده به مبارزه با ویروس کرونا ، پرداختند ونتایجی قابل توجهی حاصل شد.

حجت الاسلام و المسلمین علی‌محمد عباسی مسوول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا پس از استماع سخنان رئیس پارک، از فعالیت از اقدامات صورت پذیرفته در جهت توسعه و رونق فناوری در استان ابراز خرسندی کرد و افزود نگرش و عملکرد تیم مدیریت پارک علم و فناوری در خور تحسین است.

ایشان گفت: به پارک علم و فناوری کمک می کنیم تا از خیرین و ظرفیت تبلیغاتی در نهاد رهبری دانشگاه بوعلی سینا در ترویج فرهنگ کارآفرینی و فناوری بهره مند شوند .

در ادامه نیز ایشان بازدیدی از دفتر کار شرکت های مستقر در ساختمان پارک علم و فناوری داشتند و با فعالیت این شرکت ها از نزدیک آشنا شدند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!