انتخاب موسسه فناور مستقر در پارک علم و فناوری همدان برای همکاری و گسترش فضای کسب‌وکار در صنعت نفت

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، شرکت آریا سیل پارت از مؤسسات فناور مستقر در پارک علم و فناوری همدان در رویداد شناسایی، ارزیابی و انتخاب شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ های واجد شرایط برای همکاری و گسترش فضای کسب‌وکار در صنعت نفت، در بین ۵۶۰ طرح فناوری پیشرفته، این

 شرکت موفق گردید به‌ عنوان شرکت واجد شرایط جهت همکاری و گسترش فضای کسب‌وکار در صنعت نفت انتخاب گردد.

رویداد شناسایی، ارزیابی و انتخاب شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ های واجد شرایط برای همکاری و گسترش فضای کسب‌وکار در صنعت نفت، بر اساس فراخوان دی‌ماه وزارت به‌منظور بهره‌مندی از حمایت های مادی و معنوی پارک نوآوری و فناوری صنعت نفت صورت گرفته است. این شناسایی و ارزیابی در حوزه‌های فناورانه تجهیزات و قطعات، مواد و محصول شیمیایی، نرم‌افزار و پلتفرم، خدمات بوده است.

در این فراخوان، ۵۶۰ طرح ثبت‌نام و بعد از بررسی و ارزیابی اولیه، ۲۱۶ طرح برای داوری به هیئت‌داوران ارائه‌ شد و از این‌ بین، ۱۵۸ طرح به داوری نهایی راه پیدا کرد و در پایان ۱۰۰ طرح انتخاب شد.

لازم به توضیح است شرکت آریا سیل پارت به مدیر عاملی آقای امین کولیوند تولیدکننده انواع مکانیکال سیل از سال 1397 به عنوان یک موسسه فناور در پارک علم و فناوری همدان مستقر می باشد.

اخبار


Warning: ltrim() expects parameter 1 to be string, object given in /home/h22745/domains/hstp.ir/public_html/wp-includes/formatting.php on line 4494

استارتاپامین کولیوندپارک علم و فناوری همداندانش‌بنیانصنعت نفتمکانیکال سیلموسسه فناور

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!