تعویق برگزاری نمایشگاه INOTEX2020

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری و قطع زنجیره رشدِ آن؛ تاریخ برگزاری نهمین دوره نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2020) به تعویق افتاد. لازم به ذکر است جزئیات بیشتر از برگزاری نمایشگاه تا نیمه اول اردیبهشت ماه متعاقبا و از طریق وب سایت رسمی و شبکه های اجتماعی اینوتکس 2020 اعلام خواهد شد.

اهداف اصلی از برگزاری این نمایشگاه عبارتند از:

  • توسعه همکاری و مشارکت بین بازیگران کلیدی زیست بوم نوآوری و فناوری.
  • جذب سرمایه برای استارتاپ ها و شرکت ها و نیز معرفی فرصت های نوین سرمایه گذاری.
  • شبکه سازی بین المللی و تولید محتوا

در این نمایشگاه اعضای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری اعم از استارتاپ ها، مخترعین، شرکت های فناور و دانش بنیان، پارک ها و مراکز رشد علم و فناوری، شتاب دهنده ها، بروکرهای فناوری، سرمایه گذاران، صنایع بزرگ و …  به ارائه جدیدترین محصولات و خدمات نوآورانه خود خواهند پرداخت.

در این راستا دبیرخانه اینوتکس 20 درصد تخفیف برای ثبت نام پارک های علم و فناوری سراسر کشور در نظر گرفته است؛ همچنین با توافقات صورت گرفته با صندوق نوآوری و شکوفایی، شرکت های دانش بنیان می توانند 70 درصد هزینه حضور در نمایشگاه را تا سقف 70.000.000 ریال با عنوان حمایت از صندوق دریافت نمایند.

لازم به ذکر است؛ متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات و دریافت اطلاعات تکمیلی و کاتالوگ نمایشگاه به سایت رویداد به آدرس: www.inotex.com مرجعه فرمایند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!