رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب شد

 

طی حکمی از طرف وزیر علوم تحقیقات وفناوری :

دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دکتر محمد حسن مرادی عضو هیات علمی گروه برق دانشگاه بوعلی سینا، طی حکمی از طرف دکتر منصور غلامی وزیر محترم علوم تحقیقات و فناوری در روز سه شنبه مورخ ۲۱ خردادماه به سمت رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب شد

در حکم انتصاب وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به ایشان آمده است: با عنایت به‌مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی و بر اساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، به‌موجب این حکم به سمت رئیس پارک علم و فناوری همدان منصوب می‌شوید. امید است با تعامل مؤثر با مدیریت استان و سایر دستگاه‌های اجرایی شرایط توسعه پارک و حل مشکلات پیش روی شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان را فراهم و روابطی مؤثر و هدفمند با دانشگاه‌های استان به‌منظور بهره‌گیری دانشگاهیان از ظرفیت‌های پارک علم و فناوری برقرار سازید.

در ادامه این حکم آمده است : از شما انتظار می‌رود با ارزیابی شرایط پارک علم و فناوری همدان به ارتقای جایگاه آن اهتمام ورزید و زمینه بهبود کمی و کیفی خدمات، توسعه کسب‌وکار مؤسسات و بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه‌ای را در بخش خصوصی و غیردولتی ایجاد کنید. مشارکت و ایفای نقش مؤثر در اصلاح زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی منطقه، همکاری با نقش‌آفرینان اصلی زیست‌بوم از دیگر موضوع‌های مهمی است که توجه جناب‌عالی و همکاران محترم در پارک علم و فناوری همدان را می‌طلبد.

وزیرعلوم تحقیقات و فناوری در این حکم تأکید کرده است: ان‌شاءالله با توکل به خداوند سبحان و پیروی از آموزه‌های اسلامی و مبانی علمی، مأموریت‌ها و وظایف محوله را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب دولت تدبیر و امید و طرح‌های پیشنهادی به مجلس محترم شورای اسلامی اجرا و با جلب همکاری دانشگاهیان و صاحب‌نظران در مراکز دولتی و خصوصی حوزه فناوری نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری ایفا نمایید.

دکتر محمدحسن مرادی استاد تمام گروه مهندسی برق دانشگاه بوعلی سینای همدان است.

رئیس پارک علم و فناوری همدان دوره‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در دانشگاه‌های صنعتی شریف و تربیت مدرس گذرانده و دکترای خود را از دانشگاه استراسکلاید اسکاتلند اخذ کرده است.

ایشان چاپ بیش از ۷۰ مقاله در نشریات علمی معتبر بین‌المللی و داخلی، چاپ بیش از ۵۰ مقاله در کنفرانس‌های بین‌المللی و داخلی، راهنمایی بیش از ۱۵۰ دانشجوی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا و تألیف ۲ جلد کتاب را در فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود دارد.

وی در سال ۱۳۹۶ به‌عنوان دانشمند ISI و جزو ۱% افراد با بالاترین ارجاعات (بیشتر از ۲۵۰۰ ارجاع در google scholar) منتخب و همچنین موفق به دریافت ۶ جایزه علمی منطقه‌ای و انجمن‌های علمی بین‌المللی شده است.

از سوابق مدیریتی و اجرایی دکتر مرادی می‌توان به رئیس و مسئول راه‌اندازی دانشگاه صنعتی همدان (۱۳۸۳ – ۱۳۸۷)، مسئول راه‌اندازی پارک علم و فناوری همدان (۱۳۸۳ – ۱۳۸۵)، عضو هیئت‌مدیره نیروگاه شهید مفتح (۱۳۹۴ تاکنون) و عضو گروه تخصصی مرکز رشد فناوری اشاره کرد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری همچنین از خدمات دکترمجید کزازی، رئیس سابق پارک علم و فناوری همدان در زمان تصدی مسئولیت این پارک قدردانی کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *