جلسه رئیس پارک علم و فناوری همدان با عضو هیات مدیره انجمن بین المللی پارک های علم و فناوری (IASP)

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان،دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان جلسه ای با دکتر مصطفی کریمیان اقبال عضو هیات مدیره انجمن  بین المللی پارک های علم و فناوری و مناطق نوآوری(IASP)،  به منظور بهره مندی از دانش و تجربیات و نظرات ایشان در راستای بسط و گسترش تعاملات و ارتباطات پارک علم و فناوری همدان در سطح ملی و بین المللی در روز چهارشنبه مورخ 24/7/1398 در محل پژوهشکده اقتصاد دانشگاه تربیت مدرس برگزار گردید .

در این جلسه دکتر مصطفی کریمیان اقبال رئیس بخش غرب آسیا و شمال آفریقای انجمن IASP با اشاره به اهمیت و نقش ارتباطات در جهان امروز و در عصر حاضر بیان داشت گام اول در پیشبرد اهداف هر سازمان، توسعه و تقویت شبکه های ارتباطی با سازمان های بالادستی و هم طراز می باشد .

ایشان یکی دیگر از گام های موفقیت و تعالی پارک علم و فناوری همدان را توجه ویژه و تعامل دوسویه با بخش خصوصی عنوان کرد و افزود، بخش خصوصی به دلیل چالاکی و پرهیز از بروکراسی می تواند کمک شایانی به پیشبرد اهداف پارک نماید و نتیجه برد برد را برای هر دو طرف را به ارمغان آورد .

دکتر مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان نیز با بیان بخشی از اقدامات صورت پذیرفته گفت ، در  برنامه ریزی ها و عملکرد پارک علم و فناوری همدان تلاش کردیم تا برون گرا عمل کنیم و با ایجاد تعامل با صاحبان دانش و تخصص با افراد با تجربه در عرصه های صنعت و بازار بتوانیم در جهت پیشبرد و توسعه فعالیت های فناورانه به نزدیک شویم .

وی همچنین با اشاره به راه اندازی کریدور صادراتی در غرب کشور گفت برنامه ویژه ای جهت استفاده از ظرفیت های خارج از کشور داریم و در این راستا درصدد مذاکره با فعالان فناوری در کشور آلمان هستیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *