ایجاد و راه اندازی مرکز رشد مشترک پارک علم و فناوری همدان با دانشگاه فنی و حرفه ای استان

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، جلسه ای با حضور آقای دکتر مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان و آقای دکتر محمدعلی کاظمی، سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان به منظور برقراری ارتباط دوسویه و موثر برای توسعه فناوری و کارآفرینی در سطح دانشگاه های فنی و حرفه ای استان همدان و نیز بررسی نحوه ایجاد و راه اندازی مراکز رشد مشترک با پارک علم و فناوری در روز شنبه مورخ 1399/03/31 در محل پارک علم و فناوری همدان تشکیل گردید.

در این جلسه آقای دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان ضمن تاکید بر تعامل هر چه بیشتر پارک با دانشگاه فنی و حرفه ای استان بیان داشت، دانشگاه فنی و حرفه ای در تربیت دانشجویان برای راه اندازی کسب و کار، دانشگاهی پویا و بالقوه می باشد و با آموزش فرهنگ کارآفرینی می تواند مشکل عمده اشتغال فارغ التحصیلان خود را مرتفع نماید .

دکتر محمدعلی کاظمی سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای استان همدان نیز با اشاره به ظرفیت کارگاه های موجود و پتانسیل های دیگر دانشگاه فنی و حرفه ای استان گفت، آمادگی داریم تا با تعامل با پارک علم و فناوری گام های موثری در جهت اشاعه و رونق فناوری و کارآفرینی برداریم .

وی از اعلام آمادگی برای ایجاد و راه اندازی مرکز رشد مشترک با پارک سخن گفت و نیز با جابجایی مرکز نوآوری شهرستان نهاوند به آموزشکده فنی وحرفه ای نهاوند موافقت شد.

ایشان در پایان جلسه نیز از ساختمان پارک علم و فناوری همدان و واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر بازدید کردند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!