واحد بازاریابی …
لیست خدمات
خدمات صادراتی
با توجه به اینکه مهمترین نقش پارکهای علم و فناوری توانمندسازی و تقویت اقتصاد دانش بنیان می باشد لذا این امر از طریق فراهم آوردن امکانات و برنامههای موثر برای حمایت از تجاریسازیِ طرحهای دانشی و کمک به رشد شرکتهای نوپا و بینالمللی کردن آنها عملی می شود. در همین راستا واحد بازاریابی پارک همدان اقدام به شناسایی و مذاکره با شرکت های مدیریت صادارت فعال و واسطه های صادراتی در حوزه های مختلف و با گستردگی جغرافیایی متنوع نموده است تا زمینه مناسب جهت ورود محصولات پارک به بازارهای بین المللی را فراهم آورد.
خدمات فروش
مشاوره فروش فناوری و خدمات فنبازار، طراحی فرایندهای مدیریت فناوری و نوآوری و توسعه محصول جدید (NPD)، ارزیابی سطح فناوری، صحهگذاری فناوری، ارزشگذاری و قیمتگذاری فناوری، مستندسازی دانش فنی و مشاوره انتقال فناوری
ارائه خدمات توسعه بازار شامل
تحقیقات بازار، مشاوره و تدوین برنامه بازاریابی، مشاوره مدیریت برند، بازاریابی برای محصولاتی که بهصورت B2B عرضه میشود، ارزیابی آمادگی صادراتی(ERA)، مدیریت صادرات(EMC)، اجرای برنامههای تبلیغاتی و …
حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی فرصتی برای دیدار با مشتریان بالقوه فراهم میکند. ارتباط رو در رو با مشتریان به این معنا است که شما میتوانید آن ارتباط را خلق کنید و دربارهی طرحهای بلند مدتی که دارید با مشتریان صحبت کنید. تعامل شخصی با مشتریان که به واسطهی حضور در نمایشگاهها فراهم میشود به شما این امکان را میدهد یک ارتباط مستقیم و بسیار مؤثر با مشتری خود ایجاد کرده و این رابطهی بخصوص در آینده با ارزش است؛ چرا که وقتی بتوانید این ارتباط را حفظ کنید، میتوانید کسب و کار و شبکهی خود را از طریق سایر مشتریان توسعه دهید.
در همین راستا و به منظور دستیابی به اهداف مذکور برنامه ریزی های لازم جهت حضور شرکت ها در نمایشگاه های داخلی و خارجی از سوی پارک فراهم گردید.
پارک علم و فناوری همدان به منظور ایجاد و گسترش همکاری های مشترک و استفاده از توانایی های فناورانه، علمی، پژوهشی و اجرایی دستگاه های ادارای و اجرایی استان و در راستای توسعه فعالیت های فناوری و تجاری سازی ایده ها و طرح های نوآورانه و فناورانه اقدام به انعقاد تفاهم نامه های همکاری با ارگان های دولتی و غیر دولتی می نماید.
برگزاری جلسات مشاوره تخصصی در حوزه های مختلف (مانند بازاریابی، تجاری سازی، تأمین مالی، مالیات، حسابداری و …)
- تلاش و تسهیل پروژهیابی و بازاریابی محصولات و خدمات فناورانه شرکتهای فناور مستقر در پارک در صنایع و سازمان های مختلف تا مرحله عقد قرارداد با استفاده از ابزارها و مسیرهای مختلف رسمی و غیررسمی
- دریافت نیازهای صنایع/ سازمانهای مختلف و شناسایی شرکتهای توانمند مرتبط جهت معرفی به صنایع/ سازمان مربوطه
ارسال پیشنهادات فنی و مالی و توضیح مزایا و ویژگیهای محصولات و خدمات شرکتهای توانمند
واحدها و موسسات فناور مستقر در پارک ها در راستای رشد سریع، پایدار و افزایش دانش مدیریتی و بازار به مشارکت با سرمایه گذارانی با دانش مکمل و منابع مالی نیاز خواهند داشت که در این راستا واحد بازاریابی پارک بستر آشنایی و مذاکره شرکت های مستقر در پارک با سرمایه گذاران را فراهم می نماید.
پارک همدان به منظور آشنایی واحدهای فناور پارک با واحدهای صنعتی استان و همچنین رفع عارضه های واحدهای صنعتی اقدام به برگزاری تورهای صنعتی و فناوری می نماید.