کسب عنوان شرکت خلاق، توسط دو شرکت فناور مستقر در پارک علم و فناوری همدان

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، با ارزیابی های صورت گرفته در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دو شرکت مستقر در پارک همدان، به نام های 1- شرکت مانا افزوده اوستا و 2- شرکت افزاسازان نمای سوم در سامانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق به عنوان شرکت خلاق ثبت گردیدند .

در این گزارش آمده است، شرکت های خلاق، درمدل های نوین کسب و کار برای ارائه محصولات و خدمات جدید در سطح بازار هدف خود بر مبنای خلاقیت و نوآوری فعالیت می کنند و رشد و توسعه محصولات و خدمات ایشان بر خلاف شرکت های دانش بنیان، محصولاتی مبتنی بر فناوری پیشرفته نیست.

شاخص‌های الزامی برای پذیرش شرکت‌های خلاق عبارتند از الف) دارا بودن شخصیت‌ حقوقی ثبت شده، ب)نوآورانه بودن محصول/خدمت و دارا بودن سطح تمایز نسبت به فعالیت‌های مشابه ، ج)دارا بودن ظرفیت مربوط به اثربخشی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین دانش‌بنیان نبودن محصول و یا خدمت می باشد.

در ادامه این گزارش افزوده شده، زمینه فعالیت شرکت های خلاق در زمینه های  «کسب‌وکارهای دیجیتال و فضای مجازی»، «صنایع دیداری و شنیداری»، «میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی»، «هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی»، «بازی، اسباب‌بازی و سرگرمی»، «طراحی و معماری، نشر، چاپ و کتابخانه»، «گیاهان دارویی و طب سنتی» می باشد و در صورت احراز عنوان شرکت خلاق، این شرکت ها مورد حمایت برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاقِ معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار می گیرند .

خاطر نشان می گردد، شرکت‌های متقاضی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع‌رسانی برنامه توسعه زیست ‌بوم شرکت‌های خلاق به نشانی  ircreative.isti.ir مراجعه نمایند، و یا به منظور ثبت نام می توانید با جناب آقای مهندس ازمیری  با شماره ۳۲۵۶۹۳۰۶ الی ۹ داخلی ۱۲۱ تماس حاصل نمایید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!