جایزه مصطفی(ع) فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای علمی جهان اسلام
رییس پارک علم و فناوری همدان با اشاره به اینکه جایزه مصطفی(ع) فرصتی مغتنم برای معرفی دستاوردهای علمی جهان اسلام به شمار می رود، گفت: همچنین در این رویداد شناسایی و معرفی دانشمندان و اندیشمندان تأثیرگذار جهان اسلام نیز انجام می شود.
به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دکتر مجید کزازی با اشاره به برگزاری پنجمین رویداد بین المللی جایزه مصطفی(ع) گفت: جایزه مصطفی در سال ۱۳۹۱ به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده‌است. دانشگاه‌ها و مراکز بزرگ علمی ایران و جهان اسلام بر روند اعطای این جایزه نظارت می‌کند و مسئولیت دبیرخانه این رویداد بر عهده پارک علم و فناوری پردیس است.
وی افزود: این جایزه در گروه های تخصصی فناوری ارتباطات و اطلاعات، علوم زیستی و پزشکی، نانو و مهندسی و علوم پایع اعطا میشود که امسال نیز هوش مصنوعی را هم در بین گروه های دارای رقابت نیز وجود دارد.
دکتر کزازی خاطرنشان کرد:یکی از بحث‌هایی که طی چند سال اخیر مطرح شده و جزو اولویت‌های کشور چه در حوزه بحث‌های فرهنگی و چه در بحث‌های آموزشی و پژوهشی مطرح شده، پرداختن به حوزه هوش مصنوعی است.
رییس پارک علم و فناوری همدان نیز تصریح کرد: این رویداد بین‌المللی با هدف شناسایی دانشمندان جهان اسلام و تقدیر از برترین‌ها در حوزه‌های مختلف علوم برگزار می‌شود.
دکتر کزازی گفت: با برگزاری این رویداد بین المللی توسعه علم و فناوری در اقصی نقاط جهان اسلام و ایران شکل میگیرد
رییس پارک علم و فناوری همدان اظهار داشت ، استان همدان هم در حوزه های مختلف علمی و پژوهشی ، نوآوری و فناوری در تکاپو می باشد تا انشاالله در رویداد جایزه مصطفی حایز رتبه شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!