نشست صمیمانه رییس پارک علم و فناوری همدان با کارمندان به مناسبت روز کارمند

 

به گزارش روابط عمومی، نشست صمیمانه دکتر مجید کزازی؛ رییس پارک علم و فناوری همدان با کارمندان به مناسبت روز کارمند و تجلیل از زحمات آن ها، همزمان با هفته دولت و شروع کار دولت چهاردهم، امروز سه شنبه 6 شهریور ماه 1403 برگزار شد.

در این جلسه کارکنان ستادی و مراکز رشد تابعه پارک علم و فناوری دیدگاه‌ها و نکته نظرات خود را در راستای ارتقای فضای کاری و افزایش بهره‌وری با دکتر کزازی در میان گذاشتند.

رییس پارک علم و فناوری نیز ضمن تشکر از زحمات، پیگیری ها و همکاری‌های صمیمانه ، نیروهای انسانی را سرمایه اصلی هر سازمان معرفی و کارکنان شایسته و خدوم پارک را موتور محرک حمایت از کسب و کارهای دانش‌بنیان دانست و بیان کرد: تا آنجا که امکان داشته باشد تمام سعی خود را برای رفع مشکلات و تامین نیازهای کارکنان انجام خواهد داد.

دکترکزازی بااشاره به اینکه بخشی از دغدغه پارک کمبود منابع مالی جهت حمایت از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان می باشد و بر همین اساس در دو سال گذشته تلاش برای دریافت تسهیلات حمایتی از سایر منابع از اولویت‌های پارک همدان بوده و خاطرنشان کرد: بالغ بر ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ به واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان از منابع استانی و از محل تبصره های ۱۶ و ۱۸ قانون بودجه پرداخت گردید و این پیگیری ها با توجه به محدودیت منابع داخلی در سال جاری نیز باید ادامه یابد.

وی افزود: در بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه ، برای حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال آفرین، تسهیلاتی در نظر گرفته شده است و تلاش ما بر این است رقم قابل توجهی را برای شرکت‌ها از این منابع مالی داشته باشیم. رییس پارک علم و فناوری با تاکید براینکه همدان در رشد و پیشرفت با اولویت طرح‌های تولید دانش بنیان وپیشران پیشتاز است.

وی از پیگیری جهت افزایش سرمایه صندق پژوهش و فناوری استان همدان خبر داد و گفت: امید است افزایش اعتبار از محل سود انباشته، آورده نقدی سهام داران و جذب سهامدار جدید محقق شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!