ابراز خرسندی فرماندار همدان از اقدامات پارک علم و فناوری در توسعه و تقویت فناوری

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، آقای حسین افشاری فرماندار محترم همدان به منظور بررسی  خدمات و حمایت های پارک علم و فناوری همدان و نقش آن در توسعه فناوری و بومی سازی اقتصاد مبتنی بر دانش و نیز نحوه اعطای تسهیلات صندوق پژوهش و فناوری و آشنایی با محصولات تولید شده در واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان همدان به خصوص در جهت مبارزه با ویروس کرونا، در روز چهارشنبه مورخ 1399/6/26 از پارک علم و فناوری همدان بازید نمود .

فرماندار همدان در ابتدا، از نمایشگاه محصولاتی که تولید آن مبتنی بر دانش است و تماما ساخته شده توسط واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان همدان می باشد، بازدید کرد و از توانمندی واحدهای فناور همدان در تولید محصولات مبتنی بر دانش ابراز خرسندی کرد .

ایشان سپس از صندوق پژوهش و فناوری استان بازدید نمود و نحوه عملکرد صندوق، سهامداران صندوق،  میزان حمایت ها و ضوابط اعطای تسهیلات کم بهره ای که برای رونق تولیدات این واحدها به آنها اعطا می گردد برای ایشان تشریح شد.

همچنین در ادامه آقای حسین افشاری فرماندار شهر همدان از دفتر کار تعدادی از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور شهر همدان و موسسات فناور مستقر در پارک علم و فناوری همدان بازدید کرد و با فعالیت آن ها از نزدیک آشنا شد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!