بازدید معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پارک علم و فناوری همدان

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بررسی روند واگذاری اراضی به شرکت های دانش بنیان و پیشرفت پروژه‌های در حال انجام پارک علم و فناوری همدان و نیز آشنایی با تولیدات واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر به خصوص در زمینه مبارزه با کرونا، درروز جمعه 1399/8/9 در راس هیاتی از وزارت عتف از پارک علم و فناوری همدان بازدید نمود.

دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابتدا با حضور در اراضی در حال واگذاری پارک علم و فناوری همدان در جریان فرآیند تفکیک و نحوه واگذاری اراضی و همچنین عملیات عمرانی فاز دوم ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان قرار گرفت.

وی همچنین از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه تولید شده توسط واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک همدان بازدید نمود .

ایشان همچنین در جلسه ‌ای که با حضور مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، گفت: فعالیت شرکت های دانش بنیان باید توسعه محور باشد، یعنی محصول و تولید وی از سال گذشته بهتر باشد و خود شرکت نیز توسعه یافته و قوی تر شود تا آن را دانش بنیان دانست .

معاون پژوهشی و فناوری وزارت علوم پس از آشنایی با ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان همدان گفت با تکیه بر ظرفیت شرکت های دانش بنیان استان همدان می توان کارهای مهمی در جهت اجرای پروژه های اثر گذار در کشوربرداشت .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!