برگزاری نشست مشترک پارک علم و فناوری همدان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، نشست مشترک پارک علم و فناوری همدان و اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان با هدف بررسی راهکارهای تعامل و استفاده از ظرفیت دو طرف در خصوص کمک به صادرات واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان از طریق ایجاد دفتر تجاری سازی و تسهیل در جذب سرمایه گذار و همچنین ایجاد ارتباط موثر بین شرکت های نوپا و شرکت های صنعتی در روز چهارشنبه مورخ 1/2/1400 در محل پارک علم و فناوری همدان برگزار شد.

دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان در این نشست دو جانبه گفت: اتاق بازرگانی به عنوان یک تشکل غیر دولتی در حوزه های مختلف صنعت، معدن و کشاورزی پتانسیل بالایی دارد که شاخص ترین آن داشتن تخصص و تجربه در زمینه بازاریابی و نیز ارتباط تجاری با سایر کشورها می باشد که با تعامل دو سویه با پارک علم و فناوری می توان چتر حمایتی خوبی برای جهش در تولید محصولات دانش بنیان فراهم نمود .

وی افزود پارک علم و فناوری نیز با تکیه بر توان واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان می تواند اتاق بازرگانی را در ایجاد روحیه و فرهنگ فناوری و نوآوری در بین صنعت گران و فعالان اقتصادی استان یاری کند و این تعامل به نفع اکوسیستم فناوری واقتصادی استان است .

مهندس زبردست رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی نیز با بیان اینکه اتاق بازرگانی نیز به دنبال گسترش تعامل با پارک علم و فناوری و شرکتهای تابعه آن می باشد بیان داشت: این آمادگی از سوی  پارلمان بخش خصوصی استان وجود دارد تا در سال پیش رو ظرفیت تعاملات سازنده در جهت رشد و تقویت شرکت های دانش بنیان را بیش از پیش قوت بخشیم و ثمره آن نیز ، به نفع واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان و همچنین واحدهای صنعتی و اقتصادی عضو اتاق بازرگانی می باشد و گام مثبتی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال جاری می باشد .

مهندس زبردست افزود، در موضوع ایجاد هماهنگی فعالین اقتصادی و کارخانجات صنعتی در راستای بهره گیری از توانمندی های شرکت های دانش بنیان بالاخص در زمینه بهینه سازی مصرف انرژی هماهنگی های لازم بعمل خواهد آمد.

 در پایان مقرر شد جلسات دیگری نیز در جهت بررسی موضوعات مختلف برای شکل گیری تعامل و نیز بررسی امکان تاسیس دفتر تجاری سازی و سرمایه گذاری و … تشکیل گردد .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!