آئین معارفه مدیر جدید حراست پارک علم و فناوری همدان برگزار شد

 

?به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، آئین معارفه مدیر حراست پارک همدان با حضور آقای مبشری مدیر کل حراست استان همدان، دکتر مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان، آقای مهران جلیل مدیر حراست دانشگاه بوعلی سینا و جمعی از کارکنان پارک، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در روز یکشنبه ۲۸ شهریور ماه برگزار گردید .

♦️در ابتدای جلسه دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان ضمن خیر مقدم، به معرفی پارک و بیان عملکرد گذشته پارک و نیز بیان نقاط قوت و مشکلات پیش روی اکوسیستم فناوری استان پرداخت و افزود پارک علم و فناوری برای توفیق در ماموریت خود نیازمند همراهی نهادهای نظارتی استان دارد .

? دکتر مرادی افزود برای توسعه و تقویت اکوسیستم فناوری استان و بهبود روند تولید واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان، واگذاری اراضی را آغاز کردیم که با عدم توافق و همخوانی قوانین دستگاه های خدمت رسان در استان روبرو شد و با وجود ایجاد وقفه در تلاش هستیم زیر ساخت های فیزیکی را ایجاد و به انجام برسانیم .

دکتر مرادی همچنین افزود، در سال ۱۴۰۰ سال تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها، در صدد حمایت و رفع موانع پیش روی فعالیت شرکت های مستقر در پارک هستیم و برای این موضوع جلسات متعددی با مسئولین استان و مقام عالی وزارت داشته ایم و نتایج خوبی حاصل شده است.

? در ادامه آقای مبشری مدیر کل حراست استان همدان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر استان، عملکرد پارک علم و فناوری همدان را شایسته توصیف کرد و گفت: رویکرد حراست کل استان همدان کمک به رفع موانع پیش روی فعالیت دستگاه های اجرایی است و برای حمایت از شرکت های دانش بنیان مشکلات اکوسیستم فناوری استان را پیگیری می کنیم.
ایشان تصریح کرد خط مشی مدیر جدید حراست پارک نیز همسو و هم جهت با رفع موانع و کمک به تحقق اهداف عالی سازمان باشد تا شاهد رشد و بالندگی فناوری در استان عزیزمان باشیم.
در پایان جلسه حکم انتصاب آقای یوسف اله کرمی به عنوان مدیر حراست پارک اهدا شد و مدیر کل حراست استان همدان از واحدهای فناور مستقر در پارک و نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه بازدید کرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!