جلسه دورهمی واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری همدان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان ،اولین دورهمی واحدهای فناور مستقر در پارک علم و فناوری همدان به ریاست دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک و باحضور مدیران عامل و صاحبان طرحهای فناوری و به منظور افزایش تعامل بین واحدهای فناور مستقر با پارک جهت ارائه خدمات بهتر در روز چهارشنبه مورخ 26/8/1400 درمحل نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه پارک برگزار گردید .
دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان چرخه تبدیل علم و دانش به محصول را اینگونه تبیین نمود که، مهم ترین نکته در این روند تبدیل ایده به محصول، توجه ویژه به نیازهای بازار هدف می باشد و شرکت‌ها باید خلاقیت در فروش محصول را ارتقا دهند و متاسفانه خلاء بازار در تمامی شرکت‌های دانش بنیان احساس می‌شود.
وی با بیان اینکه تویسرکان قطب تولید گردو محسوب می‌شود و بیش از شش هزار و ۳۰۰ هکتار زمین را به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: این زیر ساخت بسیار مناسب بوده اما در حوزه عرضه و بسته بندی محصول بسیار ضعیف هستیم و شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از این ظرفیت و فرصت استفاده کنند.
وی ادامه داد، تلاش می کنیم شرکت‌های دانش بنیان تقویت شود تا مجموعه پارک علم و فناوری رشد پیدا کند و برای رسیدن به این مهم باید از از پتانسیل شرکت های قوی و بزرگ بهره مند شویم و به این ترتیب می توان حلقه علم تا محصول را تقویت کرد.
ایشان صندوق پژوهش و فناوری استان همدان را بازوی مالی پارک علم و فناوری برشمرد و گفت: صندوق پارک علم و فناوری از شرکت‌های دانش بنیان برای فعالیت با ارائه وام حمایت می‌کند و هر حمایت و تسهیلاتی که شرکت‌ها بخواهند؛ در اختیار قرار می‌دهیم تا از این طریق به قدرت تولیدی واحدهای فناور کمک کرده باشیم
دکتر مرادی خاطرنشان کرد: وام‌ها به صورت چند بخشی پرداخت می‌شود و در طول این دوره شرکت‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند تا شرکت‌ها بتوانند نوآوری و شکوفایی داشته باشند و در صورت رسیدن به هدف مورد نظر در حوزه فناوری مابقی وام نیز به آنها ارائه می‌شود.
رئیس پارک علم و فناوری همدان خاطرنشان کرد: نشست‌ها و دور همی‌های موسسات و واحدهای فناور باید تداوم داشته باشد تا بتوانند از طریق هم افزایی از تجربیات یکدیگر استفاده کنند.
در ادامه از یک مشاور بازاریابی برای فروش محصول شرکت های دانش بنیان دعوت شده بود تا راهکارهای موثر بازاریابی دیجیتال در بستر فضای مجازی را برای کمک به واحدهای فناور ارائه نماید.
دکتر بهزادحسین عباسی مشاوره حوزه بازاریابی در حوزه دیجیتال مارکتینگ گفت شرکت‌ها برای فروش محصول خود می توانند از طریق فضای مجازی قدرت فروش خود را ارتقا دهند.
وی نحوه بازاریابی درفضای مجازی در بسترهایی چون وبلاگ، اینستاگرام و آپارات و… را برای بهمنظور تبلیغات و بازاریابی حرفه ای برای حاضران تشریح کرد .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!