دومین جلسه هم افزایی و همکاری مشترک R&D شرکتهای دانش بنیان و فناور و صنعتی – تولیدی همدان با دانشگاهیان با هدف توسعه اکوسیستم نواوری و فناوری در استان همدان برگزار گردید.

 

جلسات هم افزایی و همکاری مشترک R&D شرکت های دانش بنیان و فناور و صنعتی – تولیدی همدان با دانشگاهیان با هدف توسعه اکوسیستم نواوری و فناوری در استان همدان و ایجاد فضای همکاری مشترک، به اشتراک گذاشتن تجربیات، انجام پروژه های مشترک و توسعه صادرات محصولات فناورانه برگزار می گردد. دومین جلسه مشترک با حضور مدیران و نمایندگان شرکت های کنترل گاز اکباتان، سحر، پویان طب، نوآوران صنعت پولادین و … در روز چهارشنبه مورخ 19 بهمن ماه 1400 به میزبانی شرکت پایا بسپار (ویسپار) برگزار گردید.

 

این جلسه با خوشامدگویی جناب آقای رجبی مدیرعامل محترم شرکت پایا بسپار شروع، سپس با سخنرانی آقای دکتر مرادی در خصوص زنجیره های توسعه فناوری و نوآوری و هم افزایی و حمایت  شرکت های بزرگ از شرکت های کوچک و افراد خلاق و نوآور ادامه پیدا کرد.

 

در ادامه نیز مدیران شتاب دهنده ی مک تپ به خدمات و اهداف شتاب دهنده پرداختند و سپس جلسه با پرسش و پاسخ حضار ادامه یافت. از دستاوردهای این جلسات تبادل تجربیات با هدف عدم تکرار تجربیات تلخ، نحوه تعامل صنعت و دانشگاه به ویژه در حوزه فناوری، توسعه منابع انسانی کارآمد و همچنین محصولات فناورانه بر پایه ی ایده های خلاقانه و نیز برنامه ریزی هدفمند برای توسعه صادرات محصولات استان می باشد.

 

شایان ذکر است مقرر شد جلسه بعدی به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه ای و محل مرکز نوآوری دانشگاه باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!