تولید و عرضه شارژر ماشین‌ های الکتریکی (EV chargers) توسط شرکت دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان در بازار ترکیه

این محصول که در تمامی ماشین های الکتریکی کاربرد دارد و برای شارژ ماشین های برقی مورد استفاده قرار می گیرد، حاصل تلاش یکساله تیم تحقیق و توسعه “شرکت دانش بنیان الوند مدار بهینه ساز” مستقر در پارک علم و فناوری استان همدان است.

این شارژر مطابق با استانداردهای بازارهای هدف اروپا و آمریکا طراحی و ساخته شده است و با استانداردهای شارژ سریع همچون شارژ ترکیبی، CHAdeMO و سوپر شارژرها قابل پیاده سازی می باشد و چالش های شارژ سریع را برطرف نماید.

این محصول قادر است اتومبیل های برقی را در بازه زمانی نیم ساعت تا 6 ساعت شارژ کامل نماید. با توجه به افزایش قیمت سوخت های فسیلی در کشورهای اروپایی و ترکیه، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از خودروهای برقی بوده و این محصول می تواند به محصولی پرفروش در بازار ترکیه تبدیل شود.

این محصول استانداردهای CE و ROHS را اخذ کرده و در حال ورود قدرتمند به بازار ترکیه و بالاخص اتحادیه اروپا است. این محصول در سه مدل شارژرهای خانگی و شارژرهای صنعتی وشارژرهای قابل حمل ساخته شده است.

شرکت الوند مدار بهینه ساز، از سال ۱۳۸۹ به عنوان یک موسسه فناور در پارک علم و فناوری همدان مستقر گردیده است و طی دو ساله گذشته بخشی از فعالیت های خود را به کشور ترکیه منتقل نموده است و حضور موفقی در بازار آن کشور داشته است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!