برگزاری سومین دورهمی واحدهای R&D شرکتهای دانش بنیان و فناور و صنعتی همدان

 

سومین جلسه هم افزایی و همکاری بین واحدهای R&D شرکتهای دانش بنیان و فناور و صنعتی همدان با هدف آشنایی با فرآیند اخذ مجوز دانش بنیان و همچنین خدماتی که در راستای توانمندسازی شرکت های دانش بنیان ارائه می شود در محل پارک علم و فناوری همدان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، سومین جلسه هم افزایی و همکاری بین واحدهای R&D شرکتهای دانش بنیان و فناور و صنعتی همدان با هدف آشنایی با فرآیند اخذ مجوز دانش بنیان و همچنین خدماتی که در راستای توانمندسازی شرکت های دانش بنیان توسط معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری ارائه می شودبه ریاست دکتر محمد حسن مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان در روز چهارشنبه مورخ 31 فروردین ماه سال جاری در محل پارک علم و فناوری همدان برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه دکتر مرادی رئیس پارک علم و فناوری همدان به معرفی دفترچه فهرست کالا و خدمات دانش بنیان پرداخت و همچنین به منظور تشویق واحدهای صنعتی در خصوص اهمیت و حمایت های ویژه ای که از شرکت های دانش بنیان می شود پرداخت و افزود شرکتهای دانش بنیان با تولید محصول مبتنی بر فناوری های نوین، نقش مهمی بر تامین نیازهای فناورانه و رونق اقتصاد مبتنی بر دانش در استان و کشور ایفا می کنند.

خاطرنشان می گردد این جلسه با حضور مدیران و نمایندگان شرکت های صنعتی توانمند استان از قبیل: کنترل گاز اکباتان، سحر، پویان طب، نوآوران صنعت پولادین، الوان ثابت، پایا بسپار آریا و …برگزار شد.

 

همچنین در ادامه آقای فرهانچی مدیر موسسات پارک به معرفی انواع سطوح شرکت های دانش بنیان و حمایت های مختص هر کدام از سطوح و نیز فرآیند مربوط به اخذ مجوز دانش بنیان تشریح نمود و نیز ارائه و معرفی خدمات توانمندسازی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرداخت و چگونگی استفاده از این حمایت ها توسط شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور و شرکت های خلاق نیز توسط آقای محمدی سحر رئیس اداره خدمات فنی و تخصصی پارک علم و فناوری تشریح و تبیین گردید.

 

در پایان مدیران و نمایندگان شرکت های مدعو مشکلات خود را بیان داشتند و مقرر شد جلسات آتی با حضور مدیران استانی و دستگاه های اجرایی مرتبط در راستای رفع این موانع و مشکلات باشد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!