رفع مشکلات شرکت های دانش بنیان اولویت پارک علم و فناوری همدان می باشد

 

رئیس پارک علم و فناوری همدان، در جلسه با فرماندار و روسای ادارات و مدیران شرکت های دانش بنیان ملایر، با اشاره به شعار سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی گفت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان به رونق اقتصاد مبتنی بر دانش کمک می کند .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، رئیس پارک علم و فناوری همدان با حضور در جلسه ای که به ریاست فرماندار ویژه شهرستان ملایر روسای ادارات و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان شهرستان ، در روز 20 اردیبهشت ماه سال جاری و در محل فرمانداری ملایربرگزار شده بود، برنامه های راهبردی پارک علم و فناوری جهت رفع مشکلات و چالش های پیش روی فعالیت شرکت های دانش بنیان و رونق اقتصاد مبتنی بر دانش در شهرستان را برشمرد .

رئیس پارک علم و فناوری همدان در این جلسه با تاکید بر نقش شرکت های دانش بنیان در رونق اقتصاد مبتنی بر دانش گفت: با توجه به شعار سال می باید تمام ادارات اجرایی مرتبط با فعالیت شرکت های دانش بنیان توجه ویژه ای در حمایت از این شرکت ها داشته باشند .

وی افزود: در مرکز استان نیز برنامه های گسترده ای برای حمایت از شرکت های دانش بنیان ترتیب داده ایم و مشارکت بنیاد برکت و ستاد اجرای فرمان حضرت امام رحمت الله یکی از این اقدامات است و شهرستان ملایر با ظرفیت خود در این حوزه می تواند سهم به سزایی از این تسهیلات و حمایت های بنیاد برکت بهره مند گردد .

در پایان مقرر شد تا کلیه مشکلات و چالش های واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در کارگروه اقتصاد دانش بنیان شهرستان ملایر و کمیته های شش‌گانه بررسی شود .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!