اهداء زمین احداث مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان نهاوند توسط خیّر نیک اندیش

 

مراسم کلنگ زنی زمین مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان نهاوند برگزار گردید و کیخسرو شهبازی خیّر نیک اندیش، برای احداث فضاهای کارگاه این مرکزقول حمایت و مساعدت داد.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری استان همدان، مراسم کلنگ زنی احداث مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان نهاوند، با حضور مهندس کیخسرو شهبازی خیّر نیک اندیش و دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری استان همدان و جمعی از مسئولین محلی شهرستان نهاوند در روز شنبه مورخ 24 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار گردید.

 

کزازی رئیس پارک علم و فناوری استان همدان، در این مراسم ضمن تقدیر از احیا و اجرای سنت حسنه وقف توسط خانواده خیّر شهبازی، گفت از ضروریات جامعه امروز، برنامه ریزی و حرکت به سمت دانشگاه‌های کارآفرین می باشد.

 

ایشان افزود: هر گاه ثمره فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها برا اساس نیاز تحقیقاتی و فناوری جامعه باشد به توسعه اقتصادی مبتنی بر دانش، تولید ثروت از طریق بکارگیری فناوری و اشتغالزایی پایدار در جامعه دست خواهیم یافت.

 

کزازی در ادامه به رقابت محصولات دانش بنیان پرداخت و افزود: تولیدات دانش بنیان در صورت توجه به مولفه اصلی یعنی بازار و نیازهای روز جامعه توان رقابت را با سایر محصولات خواهند داشت.

 

در ادامه این مراسم آقای مهندس کیخسرو شهبازی فرزند خیر نیک اندیش، زنده یاد حاج حشمت شهبازی موسس، بنیانگذار و سازنده آموزشکده فنی و حرفه ای شهبازی نهاوند، ضمن تقدیر از اقدامات پارک علم و فناوری استان همدان در خصوص پیگیری امور فناوری در شهرستان نهاوند، برای حمایت از ایده ها و نوآوری در شهرستان نهاوند اعلام آمادگی نمود.

 

در پایان این مراسم، کلنگ احداث مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان نهاوند به زمین خورد و این خیّر نیک اندیش، هزینه احداث فضاهای کارگاهی مورد نیاز واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان را نیز تقبل نمود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!