آئین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری همدان برگزار شد

 

با حضور دکتر علی خیر الدین معاون فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، دکتر مجید کزازی به عنوان رئیس پارک علم و فناوری همدان معارفه و از زحمات دکتر محمد حسن مرادی در زمان تصدی پست ریاست پارک تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، طی مراسمی با حضور دکتر علی خیرالدین، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان و روسای دانشگاه ها و مدیران سازمان ها و ادارات استان در روز چهارشنبه 25 خردادماه سال جاری در محل سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد، دکتر مجید کزازی به عنوان رئیس پارک علم و فناوری همدان معارفه و از زحمات دکتر محمد حسن مرادی ، که به مدت سه سال ریاست پارک علم و فناوری را بر عهده داشت نیز تقدیر شد.

در این جلسه دکتر علی خیر الدین معاون فناوری وزیر علوم گفت پارک علم و فناوری همدان نیازمند برنامه ریزی مدون برای بهره گیری از منابع و ظرفیت ها می باشد تا به اهداف خود درسال جاری که به شعار (تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین) مزین می باشد دست یابد که برنامه ریاست جدید نوید بخش رسیدن به این مهم می باشد .

در ادامه دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان نیز نقش پارک را در توسعه دانش در استان ضروری دانست و افزود پارک علم و فناوری در حمایت از شرکت های دانش بنیان زمان برای رشد ان واحدها در نظر بگیرد .

دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری همدان نیز از تحلیل وضعیت موجود و برنامه ریزی رسیدن به نقطه توفیق پارک سخن گفت و افزود راه اندازی و احیای مراکز رشد شهرستان ها به جهت توزیع متوازن منابع برای تمام واحدهای فناور در اولویت ما می باشد و در کنار آن نیز برنامه های راهبردی دیگری نیز داریم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!