بهره مندی شرکت های دانش بنیان از فضای فیزیکی و کارگاه های اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان

 

وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان به منظور بررسی راهکارهای تعامل و همکاری با اکو سیستم فناوری استان در پارک علم و فناوری استان حضور یافت .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری استان در جلسه ای که در حاشیه این بازدید در روز شنبه 28 خردادماه برگزار شده بود، حضور و همراهی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان را در بهبود فرایند حمایت از شرکت های دانش بنیان مثبت دانست.

وی افزود: هر فردی که ایده و تفکر خلاق دارد بیکار نمی ماند و امیدواریم با همکاری و تعامل دو سازمان برای استفاده از فضا و تجهیزات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای بتوانیم در تقویت آموزش های مهارتی و کارگاهی برای  بهبود فعالیت شرکت های دانش بنیان استفاده کنیم.

وهب مختاران،مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در این دیدار بیان داشت: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری مد ظله العالی  به عنوان تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین امیدواریم با همکاری شرکت ها و مراکز دانش بنیان گامی موثر در راستای تحقق اهداف این شعار برداریم و در این راستا آماده تعامل با پارک علم و فناوری هستیم زیرا همکاری موثر بر اساس نیازهای استان اثرات و ثمرات زیادی بدنبال خواهد داشت.

در پایان مقرر گردید تا شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان از فضای فیزیکی و کارگاه های فنی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای در استان استفاده کنند و در این راستا نیز تفاهم نامه همکاری امضاء شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!