در بازدید مدیر کل دیوان محاسبات استان همدان رقم خورد:

دستگاه های اجرایی استان همدان برای تامین نیاز خود ملزم به خرید محصولات شرکت های دانش بنیان می باشند.

 

علی کرمانی مدیر کل دیوان محاسبات استان همدان از پارک علم و فناوری همدان بازدید کرد و برای حمایت از شرکت های دانش بنیان استان، دستگاه های اجرایی را ملزم به تامین نیاز خود از شرکت های دانش بنیان نمود.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، علی کرمانی مدیر کل دیوان محاسبات استان همدان به منظور آشنایی با ظرفیت فعالیت شرکت های دانش بنیان و نیز پتانسیل های استان همدان در عرصه فناوری و نیز بهبود و تسهیل در فرآیند حمایتی پارک علم و فناوری همدان از شرکت های مستقر در پارک در روز یکشنبه 28 خردادماه از پارک علم و فناوری همدان و شرکت های مستقر در آن بازدید نمود .

علی کرمانی ابتدا از نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان استان بازدید و سپس در دفتر کار واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان حضور یافت و از نزدیک، با مدیران و نمایندگان این شرکت ها ددار و در جریان مشکلات این شرکت ها قرار گرفت .

ایشان در حاشیه این بازدید در جلسه ای که به منظور تعامل و تبادل نظر تشکیل شده بود حاضر شد و  بر نگاه ویژه  مجموعه دیوان محاسبات بر حمایت و تقویت اکو سیستم فناوری استان تاکید کرد و افزود: در سالی که مزین به نام «تولید،دانش بنیان و اشتغال آفرین» می باشد و نیز در راستای اجرای منوات مقام معظم رهبری، رویکرد و خواست دیوان محاسبات افزایش کمی و کیفی پذیرش و حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور می باشد .

وی افزود : دیوان محاسبات استان همدان حداکثر ظرفیت قوانین و مقررات را برای تحقق شعار سال و کمک به واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان بکار می گیرد .

ایشان ظرفیت استان در فناوری را مثبت ارزیابی کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور در عرصه اشتغال زایی پایدار و تولید ثروت مبتنی بر دانش فعالیت شایانی داشته و پارک علم و فناوری برای رونق فناوری و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر دانش جریان ساز و اثرگذار می باشد .

کرمانی در پایان بیان داشت، دستگاه های اجرایی در استان همدان برای تامین نیاز خود ملزم به خرید محصولات شرکت های دانش بنیان می باشند.

در ادامه دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری همدان نیز ضمن عرض خیر مقدم، گفت: در سال جاری و با رویکرد افزایش توان فعالیت واحدهای فناور با تمام دستگاه های اجرایی مرتبط اعم از استانداری و فرمانداران و سازمان های خدمات رسان جلساتی برگزار و در حد امکان مشکلات واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان بیان، بررسی و رفع گردیده است .

وی با تشکر از رویکرد مجموعه دیوان محاسبات در حمایت از اکوسیستم فناوری استان افزود: با همراهی و حمایت دستگاه های نظارتی شاهد اتفاقات خوب در زمینه حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور خواهیم بود که ثمرات آن رضایتمندی و ایجاد نشاط فناوری در جامعه خواهد بود .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!