وزیر کشور در بازدید از پارک علم و فناوری همدان: محصولات فناورانه استان همدان شایسته و کاربردی است

 

وزیر کشور به همراه هیاتی متشکل از معاونین خود و استاندار همدان از پارک علم و فناوری همدان بازدید کرد .

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان؛ دکتر احمد وحیدی وزیر کشور در روز پنج شنبه در حاشیه سفر به استان همدان، از نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه‌ی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور استان همدان در پارک علم و فناوری بازدید کرد و دستاوردهای این شرکت ها را شایسته و کاربردی دانست و خواستار معرفی و ارائه آنها در سطح استانی و ملی شد .

 وزیر کشور در حاشیه این بازدید در مصاحبه اختصاصی خود، خواستار رسیدگی استانداران به نیازهای واحدهای دانش بنیان شد و گفت: به استانداران تکلیف شده که در نشست های دانش بنیان نسبت به بحث و گفت و گو درباره ظرفیت ها، بازاریابی، نیازها و تقاضاها از جمله پرداخت تسهیلات مورد نیاز در سطح کشور اقدام کنند.

وی اظهار داشت: برای تحقق شعار سال با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، هدف گذاری و تلاش برای شناسایی ایده های نو و حمایت و تقویت آنها در مراکز رشد و پارک های علم و فناوری مفید است  و این مهم تکلیفی برای  همه افراد به ویژه مسئولان دستگاه های دولتی است.
وزیر کشور افزود : با توجه به بازدید صورت گرفته، شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر در این مکان تولیدات مفید و شایسته ای در بخش بهداشتی، پزشکی، تولید کردنده اند که این تولیدات نیازهای گسترده ای را تامین می کند.

ایشان، در این بازدید یک ساعته در جریان کیفیت کالاها و محصولات تولید شده قرار گرفت که بیشتر این قطعات نیازهای کشور را در شرایط تحریم تامین می کند.
احمد وحیدی در این بازدید خواستار تقویت بازاریابی و اخذ استانداردهای روز در تولیدات شد.
خاطر نشان می گردد هم اکنون در استان همدان بیش از ۳۴۰ ایده پذیرش و حمایت شده است که از این تعداد ۶۷ شرکت موفق به اخذ مجوز دانش بنیان شده اند .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!