صندوق نوآوری و شکوفایی، موانع دریافت تسهیلات شرکت های دانش بنیان همدان را بهبود بخشید

 

دکتر سیاوش ملکی فر ، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی به همراه مدیران و کارشناسان صندوق برای رفع موانع جذب تسهیلات شرکت های دانش بنیان استان در پارک علم و فناوری همدان حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، مدیران و کارشناسان صندوق نوآوری و شکوفایی، در سفر خود به استان همدان که با هدف تشریح تسهیلات جدید و صدور ضمانت نامه های بانکی و نیز بررسی و رفع موانع واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان استان همدان در جذب و بهره مندی از این تسهیلات بود به مدت سه روز پیاپی به صورت چهره به چهره و به صورت موردی با متقاضیان دریافت تسهیلات دیدار و گفتگو کردند

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در مصاحبه اختصاصی خدمات صندوق نوآوری و شکوفایی را، ارائه تسهیلات کم بهره، صدور ضمانت نامه های بانکی، سرمایه‌گذاری در طرح های فناورانه و توانمندسازی واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان برشمرد.

ایشان با اشاره به خدمات بلاعوض توانمندسازی در نظر گرفته شده افزود، صندوق نوآوری و شکوفایی برای حضور شرکت‌‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی یارانه مشخصی را در نظر دارد که به متقاضیان واجد شرایط اعطا می نماید.

یکی از برنامه های صندوق نوآوری و شکوفایی در جهت توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان برای رونق فروش و تقویت بنیه مالی شرکت ها، حضور در اتاق بازرگانی استان همدان بود که نتایجی نیز در پی داشت .

این سفر سه روزه به دعوت و میزبانی پارک علم و فناوری همدان برگزار گردید و یکی از برنامه های تحقق شعار سال برای تقویت و توسعه اکوسیستم فناوری استان در سال جاری بود .

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!