حل مشکلات ارتباطی شرکت های دانش بنیان همدان توسط شرکت مخابرات

 

جلسه ای به منظور گسترش همکاری و تعامل دو جانبه، باتکیه بر ظرفیت زیر ساخت های فنی و زیر بنایی شرکت مخابرات و پتانسیل فناوری شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، محمدعلی گرزین مدیر مخابرات منطقه همدان با هدف بررسی رفع مشکلات و نیازهای فنی واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان استان همدان در حوزه خدمات ارتباطی و فیبرنوری و نیز بکارگیری امکانات زیرساختی شرکت مخابرات منطقه همدان در جهت رونق و تقویت فناوری در استان، میهمان پارک علم و فناوری همدان بود .

در ابتدای جلسه دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری همدان به معرفی پارک علم و فناوری همدان و اهداف و برنامه های در نظر گرفته شده در سال « تولید، دانش بنیان اشتغال آفرین» پرداخت و افزود برای رشد اکوسیستم فناوری استان نیازمند حمایت دستگاه های خدمات رسان هستیم .

کزازی در ادامه به بیان نیازها و مشکلات واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در حوزه اینترنت و ارتباطات پرداخت و افزود این موارد نیازهای اولیه و پایه ای در بهبود روند فعالیت این شرکت ها می باشد .

در ادامه جلسه محمد علی  گرزین مدیر مخابرات منطقه همدان  نیز باتاکید بر رویکرد و هدف گذاری شرکت مخابرات برای تامین و رفع نیازهای واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان افزود، برای تحقق فرمان رهبر انقلاب و منویات ایشان برای عملی کردن شعار سال زیر ساخت های فنی لازم را ایجاد و نیز امکانات وتاسیسات فیزیکی موجود را بسیج خواهیم کرد.

در پایان مدیر مخابرات منطقه همدان برای 1- اجرای فیبر نوری 2- نصب کافو در محل پارک 3- تحویل فضای فیزیکی برای ایجاد خانه خلاق 4- و سرمایه گذاری در طرح های فناورانه مرتبط با مخابرات مساعدت نمود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!