پارک علم و فناوری همدان برگزیده بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان همدان

 

پارک علم و فناوری همدان، در بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان همدان در محور تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین در سال 1400 حائز رتبه برتر گردید.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقای فرهنگ کار و تعهد، به ارزیابی دستگاههای اجرایی پرداخت و در مراسم آئین پایانی با حضور استاندار و سایر مقامات استانی، دستگاه های برتر اجرایی در امر خدمات رسانی را به مردم استان معرفی و از آنان تجلیل نمود.

در این مراسم پارک علم و فناوری همدان بر اساس ارزیابی شاخص های مربوطه در این جشنواره، برگزیده سال 1400 در محور تولید دانش بنیان، اشتغال آفرین گردید.

پس از کسب این افتخار، دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری همدان، ضمن تبریک به کارکنان افزود: پارک علم و فناوری همدان با برنامه ریزی هدفمند، پشتکار کارکنان و تکیه بر زیر ساخت ها و نگاه مثبت مدیریت ارشد استان گام های ارزشمندی برای تقویت و پویایی نخبگان و فناوران استان همدان بر می دارد و نتایج آن در اکو سیستم فناوری استان به ثمر خواهد رسید.

روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان نیز کسب این مقام ارزشمند را به ریاست محترم، کارکنان پرتلاش پارک علم و فناوری همدان، شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور مستقر صمیمانه تبریک می گوید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!