مرکز نوآوری و شکوفایی شهرستان فامنین افتتاح شد

به مناسبت ایام فرخنده دهه مبارک فجر و جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران مرکز نوآوری و شکوفایی در شهرستان فامنین افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، مرکز نوآوری و شکوفایی فامنین، با هدف گسترش حمایت های پارک علم و فناوری از طرح ها و ایده های فناوری در شهرستان فامنین و نیز ایجاد فرهنگ فناوری و ترغیب جوانان شهرستان به فعالیت کارآفرینی مبتنی بر نوآوری و ایجاد شرکت های دانش بنیان و همچنین تقویت ارتباط فناوران با حوزه صنعت، با حمایت خیِّر خیر اندیش دکتر یحیی دولتی و با حضور  دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری، سردار فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع )، امام جمعه فامنین ، فرماندار شهرستان فامنین و  جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در روز چهارشنبه مورخ 19/11/1401افتتاح گردید .

مرکز نوآوری شهرستان فامنین در فضایی به مساحت 500 متر مربع شامل 70 متر فضای اداری و 430 متر کارگاه های تخصصی به بهره برداری رسید.

پرفسور یحیی دولتی، پزشک و خیّر بانی راه اندازی این مرکز در این مراسم گفت، به دنبال ایجاد بنیان علم و فناوری در این شهرستان هستیم و با فعالیت این مرکز ریشه های علم و فناوری در این شهرستان قوی و مستحکم می گردد.

دکتر کزازی رییس پارک علم  فناوری همدان نیز بیان داشت ، پارک علم و فناوری همدان با هدف تمرکز زدایی حمایت های خود از مرکز استان و بهره مندی تمام شهرستان ها از حمایت های مادی و معنوی برای اجرای ایده های فناورانه، به دنبال ایجاد مراکز نوآوری و مراکز رشد در شهرستان ها و تقویت آنها می باشد.

ایشان افزود، با افتتاح مرکز نوآوری برای فناوران شهرستان فامنین بنا داریم تا با پیگیری های ما و حمایت این خیّر گرامی آن را به مرکز رشد ارتقا دهیم.

وی با اشاره به خدمات قابل ارائه در این مرکز افزود، فناوران با پذیرش در این مرکز از خدمات و حمایت های مادی و معافیت های مالیاتی و گمرگی و … بهره مند می گردند .

همچنین حسینی فرماندار شهرستان فامنین ضمن تشکر از اقدامات صورت پذیرفته، در این مراسم گفت : با همکاری پارک علم و فناوری همدان برنامه های خوبی برای رشد و تعالی اکوسیستم فناوری در شهرستان فامنین داریم.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!