دومین نشست مشترک شرکت های دانش بنیان با معاونت امور اقتصادی استانداری همدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دومین نشست مشترک شرکت های دانش بنیان با حضور  دکتر حسینی معاون امور اقتصادی استانداری همدان، دکتر کزازی رئیس پارک علم و فناوری همدان ، دکتر اعظمی رئیس بنیاد نخبگان و دکتر شانیان مدیر کل صنعت معدن تجارت و نیز مدیران شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور با هدف بررسی مشکلات و موانع پیش روی شرکت های دانش بنیان و ارائه راهکارهای رفع و بهبود روند فعالیت آنها در روز سه شنبه 25 بهمن ماه در محل سالن جلسات استانداری همدان برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر حسینی معاون امور اقتصادی استانداری همدان با اشاره به توجه ویژه استانداری همدان به حوزه دانش بنیان، افزود:  تمام فعالیت ها می باید پیوست دانش بنیانی داشته باشد و از موازی کاری فاصله گرفته تا شرایط فعالیت شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناورتسهیل و بهبود یابد.

وی از ایجاد کارگروهی با نام کارگروه ارتباط صنعت با جامعه خبر داد و گفت: هدف گذاری بر تغییر جوان تحصیل کرده کارجو به جوان تحصیل کرده کار آفرین می باشد و به زودی کارخانه نوآوری در استان همدان تاسیس و راه اندازی می گردد که بخشی از موانع پیش روی  شرکت های دانش بنیان را مرتفع می کند.

در ادامه این نشست دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری همدان بیان داشت، همواره پیگیر رفع مشکلات و مسائل مربوط به شرکت ها هستیم و برای تقویت توان مالی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور تعامل خوبی با بنیاد برکت و بنیاد علوی برای اعطای تسهیلات به شرکت ها صورت پذیرفت و تعداد قابل توجهی از این شرکت ها از این تسهیلات بهره مند گردیدند.

ایشان همچنین افزود، افزایش سرمایه صندوق پژوهش و فناوری استان همدان نیز برای تقویت توان مالی این صندوق برای حمایت بیشتر از طریق اعطای بیشتر تسهیلات به متقاضیان می باشد که در دست اقدام است .

لازم به توضیح است در این نشست مدیران و نمایندگان شرکت های دانش بنیان مسائل و مشکلات و درخواست های خود را بیان نمودند و راهکارهای لازم اتخاذ گردید

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!