تاکید فرماندار فامنین بر شناسایی و رشد ظرفیت‌های شهرستان

سید روح‌الله حسینی در جلسه شورای مرکز نوآوری شهرستان فامنین گفت: این مجموعه یک ظرفیت بی نظیر و استثنایی برای استفاده شهرستان و رشد آن است.

وی تصریح کرد: به دنبال فعالیتی برای یک کار جدید و خلاق که منجربه ثروت برای شهرستان شود، هستیم.

فرماندار فامنین افزود: ظرفیت شناسی و ظرفیت سازی در این حوزه خیلی مهم است چرا که فامنین مهد ظرفیت ها است و باید از این ظرفیت ها استفاده شود و شناسایی و رشد این ظرفیت ها بر عهده ما است.

حسینی ادامه داد: در شناسایی نخبگان و معرفی به مرکز نوآوری شهرستان دستگاه های اجرایی مثل آموزش و پرورش و پژوهش سرای دانش آموزی، پایگاه های بسیج، مرکز فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و صنعت و معدن و تجارت به ایفای نقش و انجام رسالت خود بپردازند.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: امسال در شهرستان فامنین  نهضت آموزش نامگذاری شده است و باید از این موقعیت استفاده شود.

در ادامه دکتر بهزاد خزائیان معاون پشتیبانی و منابع انسانی پارک علم و فناوری استان همدان نیز گفت: با کمک خیر نیک اندیش آقای دکتر دولتی در سال ۱۴۰۱ مرکز نوآوری و کارآفرینی شهرستان فامنین راه اندازی و اولین نشست شورای مرکز نوآوری تشکیل گردید .

وی با بیان اینکه بررسی و پذیرش طرح هایی که توسط داوران تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفته از وظایف شورای مرکز نوآوری می باشد، افزود: با توجه به پتانسیل و ظرفیت های شهرستان فامنین و حمایت و همراهی فرماندار و مسوولان شهرستان تبدیل مرکز نوآوری به مرکز رشد از اهداف پارک علم و فناوری همدان می باشد.

دکتر خزائیان خاطرنشان کرد: بیش از ۳۰۰ واحد فناور در مراکز رشد و نوآوری تابعه پارک علم و فناوری استان پذیرش شده اند و از ۷۰ شرکت دانش بنیان در استان ۴۰ شرکت در پارک فناوری مستقر می باشد.

معاونت پشتیبانی و منابع انسانی پارک استان همدان از فروش یک هزار میلیارد تومانی و صادرات پنج و نیم میلیون دلاری واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان همدان در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!