دستگاه وجین کن علفهای هرز شرکت پیشرو سبز بهار رونمایی شد

دستگاه وجین کن علفهای هرز شرکت پیشرو سبز بهار واحد فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری همدان رونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، از دستگاه وجین کن علفهای هرز شرکت پیشرو سبز بهار واحد فناور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناور پارک علم و فناوری همدان با حضور مسئولین جهاد کشاورزی استان و شهرستان همدان، مسئولین پارک علم و فناوری همدان و گروهی از کشاورزان و تولید کنندگان و صادر کنندگان شهرستان بهار در محل مزارع کشت سیب زمینی در شهرستان بهار رونماید شد.

در این مراسم که رئیس مکانیزاسیون جهاد کشاورزی استان همدان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان و مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری همدان حضور داشتند بر لزوم بکارگیری هرچه بیشتر توانمندی‌های واحدهای فناور و دانش بنیان استان در عرصه تولید و فناوری تاکید کردند.

آقای آصف طالبی به عنوان مجری و مخترع اصلی طرح با تلاش چند ساله خود توانسته است دستگاهی کاملا کاربردی و موردنیاز کشاورزان را تولید نماید و با حمایت بخش‌های مختلف بخصوص جهاد کشاورزی و پارک علم و فناوری نسبت به تولید انبوه دستگاه و عرضه آن به کشاورزان و تولید کنندگان سیب زمینی در استان و کشور اقدام نماید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!