رئیس پارک علم و فناوری همدان خبرداد:

پیشرفت فیزیکی 80 درصدی فاز دوم ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، فرماندار همدان با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی و معاون برنامه ریزی و توسعه از قسمتهای مختلف پارک علم و فناوری همدان بازدید کرد.

دکتر مجید کزازی، رئیس پارک علم و فناوری همدان در جریان بازدید فرماندار همدان از فازدوم ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان گفت: فاز نخست ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان به مساحت 5 هزار و 800 مترمربع در سال 1398 افتتاح و هم اکنون محل فعالیت واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان می باشد.

وی از پیشرفت فیزیکی 80 درصدی فاز دوم ساختمان اصلی پارک علم و فناوری همدان به مساحت ۴۲۰۰ مترمربع خبرداد و افزود: به منظور تکمیل این پروژه و بهره برداری از آن، در مجموع اعتباری بالغ بر 390000 میلیون ریال نیاز است که از این میزان اعتباری حدود 223000 میلیون ریال برای فضای فیزیکی و 167000میلیون ریال برای تجهیزات ساختمان می باشد.

دکتر کزازی بیان داشت:  در حال حاضر ۱۰۰۰ مترمربع از فاز دوم ساختمان آماده افتتاح و بهره‌برداری می باشد و با توجه به اینکه در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به استان ۳۰ میلیارد تومان برای تکمیل فاز دوم این ساختمان مصوب گردید که در صورت تخصيص به‌موقع اعتبارات ۳۲۰۰ مترمربع باقیمانده تا دهه فجر سالجاری تکمیل و افتتاح می گردد.

رئیس پارک علم و فناوری همدان نیز گفت:  از نیازها و دغدغه‌های اصلی واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان فضای استقرار و به ویژه فضاهای کارگاهی می باشد که خوشبختانه در فاز دوم ساختمان پارک علاوه بر فضاهای استقرار۱۱کارگاه تخصصی، رستوران ، نماز خانه ، سالن آمفی تئاتر ، سالن جلسه و یک فضای اشتراکی co-working  با ظرفیت مناسب طراحی گردیده است می باشد که  در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز در دهه فجر تکمیل و به بهره برداری می رسد.

گفتنی است: در پایان این بازدید فرماندار همدان نیز به همراه معاونین خود با خدمات و فعالیت های پارک علم و فناوری همدان آشنا و از نزدیک از محصولات فناورانه پارک علم و فناوری همدان بازدید کردند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!