معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری همدان در نشست هم اندیشی با سرپرست اداره کل استاندارد همدان مطرح کرد: توان رقابت در بازارهای جهانی توسط تولیدکنندگان، منوط به کیفیت محصولات است

 

سرپرست اداره کل استاندارد همدان به همراه معاونین و کارکنان این اداره از پارک علم و فناوری همدان، نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه و شرکت ها و واحدهای فناور مستقر در این مجموعه زیست بوم فناوری بازدید به عمل آوردند.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دکتر خزاییان ، معاون پشتیبانی پارک علم و فناوری استان در جریان بازدید مهندس مجیدی، سرپرست محترم اداره کل استاندارد استان همدان از واحدهای فناور پارک، توضیحاتی درباره اهداف و دستاوردهای پارک علم و فناوری استان همدان ارائه دادند.

 

دکتر بهزاد خزائیان، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پارک علم و فناوری همدان اظهار کرد: جذب و پذیرش واحدهای فناور همسو با زمینه فعالیت پارک و نظارت و ارزیابی بر فعالیت آنها و حمایت مالی و ارائه خدمات و مشاوره های فنی به ویژه در حوزه‌های بازاریابی از جمله وظایف و ماموریت های محوله به پارک های علم و فناوری می باشد.

 

وی افزود: توان رقابت در بازارهای جهانی توسط تولیدکنندگان، منوط به کیفیت محصولات و کالاهای  تولید شده و اخذ استاندارد های لازم از طریق سازمان ملی استاندارد ایران می باشد.

 

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی پارک علم و فناوری استان همدان ابراز داشت: تعامل و همکاری اداره کل استاندارد استان همدان و پارک علم و فناوری همدان در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی و اخذ استاندارد های لازم از جمله نشان های نانو نماد و دانش نماد بر اساس ضوابط و دستورالعمل های مربوطه ضروری و لازم می باشد.

 

در ادامه مهندس مجیدی، در جهت تقویت بستر مناسب جهت ارتباط شرکت ها و واحد های فناور مستقر در پارک با اداره کل استاندارد همدان نکاتی را بیان داشتند.

 

در این بازدید، مدیران شرکت‌های فناور مستقر در این مجموعه ضمن معرفی دستاورد شرکت و ایده محور

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!