بازدید معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم از پارک علم ‌و‌فناوری همدان

 

دکتر محمدعلی‌نژاد ، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم به همراه استاندار همدان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  از پارک علم و فناوری همدان بازدید به عمل آوردند.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دکتر محمدعلی‌نژاد ، معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم به همراه استاندار همدان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری به منظور بررسی و رفع مشکلات و موانع پیش روی فعالیت‌های فناورانه در استان از واحدهای فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان بازدید کردند.

در جرریان این بازدید معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با بخشی از موانع و مشکلات این واحدها به ویژه در حوزه تجاری سازی محصولات و خدمات فناورانه آشنا و قول مساعدت در راستای برطرف شدن این موانع را دادند.

همچنین دکتر کزازی، رییس پارک علم و فناوری همدان ضمن معرفی پارک و ظرفیت‌های آن تاکید نمود که این مجموعه زیست بوم فناوری باتوجه به امکانات، تجهیزات پیشرفته و زیر ساخت های موجود، ظرفیت بالا و قابل ملاحظه‌ای در زمینه نوآوری و فناوری را دارد و هدف این مجموعه را ترویج فرهنگ نوآورانه و فناورانه و ایجاد زمینه‌ مناسب در راستای تسهیل بالفعل تبدیل شدن این ظرفیت‌ها بیان کرد.

گفتنی است در این بازدید که در نمایشگاه دائمی محصولات فناورانه پارک علم و فناوری همدان صورت پذیرفت از نزدیک با محصولات و توانمندی‌های این شرکت‌ها بازدید شد و  مدیران شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور درخواست‌ها و مشکلات خود را در جهت رفع آن، مطرح کردند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!