برگزاری نشست هم اندیشی مدیران واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری با نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی

 

در نشست فوق که بعدازظهر 6 شهریور1403 برگزار شد، عباس صوفی؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اهمیت سرمایه‌گذاری و اشتغال مبتنی بر فناوری و دانش بنیان را دلیل برگزاری این نشست هم اندیشی خواند و اظهار کرد: با توجه به ظرفیت موجود در حوزه زیرساخت‌ها و همچنین نزدیکی استان همدان به پایتخت باید نقشه راهی طراحی کنیم تا برای کسانی که تحصیل کرده و به دنبال کار مناسب ظرفیت خود هستند، فضا ایجاد کنیم.

عباس صوفی گفت: با ظرفیت های موجود در پارک علم و فناوری و وجود نخبگان استان می‌توانیم با این نقشه راه واحد، بار سنگین تقاضای اشتغال را از سر خود برداریم و همزمان شاهد بالندگی باشیم.

وی بخشی کار کردن و عدم تقسیم کار در همدان را بی نتیجه خواند و بر اصلاح و بازنگری قوانین قدیمی و وضع قوانین جدید تاکید کرد.

نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این مهم که باید به طریقی ارتباط بین شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک را با صنایع بزرگ برقرار کنیم تصریح کرد: لزوما شرکت فناور همه فشارهای مالی را نباید بر دوش خود داشته باشد و ارائه محصول و تبلیغات مناسب در نمایشگاه‌های استانی، پایتخت و بین المللی راهی برای جذب سرمایه‌گذار است.

قابل ذکر است؛ مهندس صوفی با همراهی رئیس پارک علم و فناوری همدان پس از نشست از فاز دوم پروژه ساختمان اصلی پارک بازدید کردند.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!