حضور پارک علم و فناوری همدان در جلسه همفکری تحقق شعار سال با عنوان رونق تولید

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، سومین جلسه همفکری نخبگان و فرهیختگان استان جهت تحقق شعار سال رونق تولید با هدف بررسی راهکارهای موثر برای کاهش واسطه ها و تشکیل اقتصاد سالم برای فعالیت تولید کنندگان ، در روز یکشنبه مورخ ۱۴ مهرماه در محل مرکز صدا و سیمای استان تشکیل شد

در این جلسه دکتر محمد حسن مرادی رییس پارک علم و فناوری همدان با ارایه مدل های بین المللی و ملی موفق در زمینه کاهش واسطه ها و همچنین نقش و تاثیر علم و تکنولوژی و نیز دستاوردهای واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان در زمینه پرهیز از خام فروشی و فروش محصولات فرآوری شده با ارزش افزوده بالا بیان داشت اقتصاد مبتنی بر دانش میتواند موتور محرک رونق تولید باشد .

ایشان در ادامه با معرفی دو واحد فناور مستقر در پارک که زمینه فعالیتشان ساخت دستگاه هوشمند بازیافت می باشد افزود؛ وقتی علم و دانش محور قرار میگیرد، بازیافت نیز ثروت آفرینی می کند.

دکتر دهقان نیری مدیر کل صدا و سیمای استان نیز با اعلام اینکه تبلیغات تاثیر فزاینده ای در رونق تولید شرکت های دانش بنیان دارد اعلام داشت، با همکاری موسسه رسانه ای سروش و با هزینه کم نسبت به تبلیغ محصولات دانش بنیان اقدام می کنیم .

در پایان اعضاء جلسه از مرکز موشن گرافی صدا و سیمای همدان که با تکنولوژی جدید افتتاح گردیده بود و از دستاوردهای جوانان نخبه استان بود بازدید کردند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *