نام واحدشرکت مهندسی پزشکی دی مِیک
ایده محورینرم افزار کنترل کیفیت و مستندسازی
زمینه فعالیتنرم افزار
محل استقرار

مرکز رشد همدان

وضعیت استقراررشدی
مجوز دانش بنیانندارد
تلفن تماس09021110086
نمابر-
پست الکترونیکdmaicqcc@dmaic-qc.com
وب سایت

www.dmaic-qc.com

معرفی

_

خدمات و محصولات

_

 امروزه ارائه محصولات و خدمات با کیفیت از الزامات رقابت در سطح ملی و بین المللی بوده و حساسیت در آزمایشگاه‌های تشخیص پزشکی، علاوه بر بعد اقتصادی، از نظر توجه به حقوق بیمار و ارائه نتایج دقیق و صحیح از اهمیت به سزایی بر خوردار است. از طرف دیگر، اجرای پروتکل استاندارد سازی در آزمایشگاه تشخیص پزشکی به منزله‌ی مستند سازی فرآیندها به همراه نرم افزاری جامع جهت ارزیابی کیفیت داخلی در آزمایشگاه تشخیص پزشکی از الزامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

فقدان سیستم جامع و علمی، منسوخ شدن روش‌های پیشین و رویکرد جدید جهانی نسبت به سیستم کنترل کیفیت در آزمایشگاه تشخیص پزشکی تحت عنوان ترکیب عیار سیگما و قوانین وستگارد به منظور افزایش کارایی سیستم‌های آزمایشگاهی، به طوری که حداکثر خطایابی و حداقل رد کاذب محقق گردد، ما را بر آن داشت تا اولین نرم افزار خود را در زمینه کنترل کیفیت و مستند سازی در آزمایشگاه تشخیص پزشکی با در اختیار داشتن تیمی مجرب از دانش آموختگان علوم آزمایشگاهی و علوم برنامه نویسی ارائه نمائیم که دغدغه‌های همکاران را در این زمینه مرتفع می‌نماید.

این نرم افزار بر پایه الگوریتم پنج مرحله ای DMAIC دی مِیک (Define معین کردن ، Measure  سنجیدن ، Analyse  تحلیل کردن ،Improve  بهبود بخشیدن و Control کنترل کردن ) طراحی شده است تا به شکلی کارآمد و کاربردی کارکنان آزمایشگاه را به سوی تضمین کیفیت ( با روش ترکیبی شش سیگما و قوانین وستگارد ) همراهی و هدایت نماید .

استفاده از الگوریتم هوش مصنوعی به شما این امکان را خواهد داد تا بر اساس بیشترین میزان علمی و عملی خطایابی یعنی 90 درصد و کمترین میزان رد کاذب یعنی 5 درصد به سمت کیفیت شش سیگما حرکت نمایید ..در این نرم افزار محاسبه یBIAS براساس خطای کل مجاز و معادله خط رگرسیون طراحی شده است که با توجه به شرایط کشور عملی ترین روش ممکن میباشد.

در این نرم افزار به مستندات قابل ویرایش و فرمهای تمام الکترونیک که بر اساس استانداردهای ایزو 9001 ، 10002، 15189 طراحی شده اند دسترسی خواهید داشت . این ویژگی منحصر به فرد به شما این امکان را خواهد داد تا مستندات را شخصی سازی و سفارشی سازی نموده و به طور کامل مستندات کاغذی را حذف نمایید ، بنابراین  تمامی مستندات به صورت متمرکز ذخیره و در دسترس کارکنان گرانقدر آزمایشگاه و ممیزین گرامی خواهد بود .

نرم افزار جامع و قدرتمند دی مِیک کیو سی حاوی مجموعه ای کامل از افزونه های آزمایشگاهی نظیر تداخل دارو و آزمایش ، محلول سازی و… میباشد که در انجام کارهای روزانه به کارکنان محترم آزمایشگاه کمک خواهد کرد . همچنین در این بخش از نرم افزار به مجموعه ی کاملی از کتاب های رفرنس و اطلس های مرتبط با آزمایشگاه تشخیص پزشکی دسترسی خواهید داشت .

مجوزهای اخذ شده

_
  • سازمان نظام صنفی رایانه ای

اعضا

_

میلاد فرزین

مدیر عامل
09183538239