کسب رتبه فناور برتر ملی شرکت “پردازش برتر غرب” در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران

 

رییس پارک علم و فناوری همدان، از کسب رتبه فناور برتر ملی شرکت  “پردازش برتر غرب” از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان، در بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور طی سال جاری خبرداد.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دکتر مجید کزازی با اشاره به برگزاری بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فناوران و نوآوران برگزیده کشور در گفتگویی اظهار کرد: با ارزیابی‌های به عمل آمده توسط ارزیابان این جشنواره، شرکت  “پردازش برتر غرب” به مدیرعاملی سبحان عبدالملکی، از شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری همدان به عنوان فناور برتر کشور در سال جاری معرفی شد.

 

رییس پارک علم و فناوری همدان گفت: میزان اشتغالزایی، میزان فروش و استفاده از تکنولوژی روز از اهم شاخص های ارزیابی شرکت فناور برتر  “پردازش برتر غرب” در این جشنواره بوده است.وی افزود: امروز علم و فناوری به عنوان یکی از مولفه های اصلی قدرت و امنیت کشور محسوب می شود به طوری که تحقق مرجعیت علمی ايران اسلامی، توسعه نوآوری، فناوری و تحقق دانشگاه های کارآفرین و تحقق اقتصاد مقاومتی از طریق اقتصاد دانش‌بنیان محور برنامه ها و اقدامات وزارت علوم در سال های اخير بوده است.

 

کزازی تصریح کرد: پیشرفت و رشد علمی کشورمان در حال حاضر  به خاطر نیروی انسانی متخصص و ماهر اعم از پژوهشگران، فناوران، دانشمندان، اساتید و دانشجویان بوده است و باید به داشتن چنین نیروی انسانی متخصصی افتخار کنیم.

 

مدیرعامل شرکت “پردازش برتر غرب” نیز بیان داشت: این شرکت در حوزه الکترونیک و هوشمندسازی محصولات ناوگان حمل و نقل در سال 95 فعالیت خود را آغاز  و به تولید انبوه رسانده است.

 

سبحان عبدالملکی افزود: در سال 98 به عنوان واحد فناور در پارک علم و فناوری همدان مستقر و در سال 99 از سوی معاونت علمی و فناوری به عنوان شرکت دانش بنیان شناخته شده ایم.

 

وی در خصوص اشتغالزایی شرکت دانش بنیان”پردازش برتر غرب” نیز تصریح کرد: در حال حاضر 30 نفر به صورت مستقیم  در این شرکت مشغول به فعالیت هستند.

 

مدیرعامل شرکت “پردازش برتر غرب” از تولید سالانه 10 هزار محصول خبر داد و بیان داشت: میزان فروش حاصل از محصولات از ابتدای سال جاری تاکنون 8 میلیارد تومان بوده است.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!