معرفی پارک علم و فناوری همدان در برنامه تلویزیونی همدان و توسعه

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، دکتر محمد حسن مرادی، رئیس پارک علم و فناوری همدان با هدف معرفی پارک و بیان اهداف و برنامه های آتی به جهت توسعه فعالیت ها در استان و کشور، در برنامه همدان و توسعه در روز شنبه دوم شهریور ماه حضور خواهد یافت .

دکتر مرادی در برنامه همدان توسعه ضمن معرفی کلی پارک های علم و فناوری و زیر ساخت های موجود در پارک علم و فناوری همدان، افتتاح صندوق پژوهش و فناوری استان را در آینده نزدیک به مردم استان نوید خواهد داد.

ایشان همچنین با اشاره به جلسه با معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و جلب حمایت های مادی و معنوی برای حمایت از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان افزود، نگاه ما در اداره پارک به حمایت از واحدهای فناور و شرکت های دانش بنیان و رسیدن آنها به ایده آل تولید ثروت از طریق تجاری سازی محصولات فناورانه و فروش آن خواهد بود .

برنامه همدان و توسعه با حضور مسئولان از شبکه استانی همدان به صورت هفتگی پخش می‌شود که در این برنامه با ارائه گزارش‌های موضوعی به بررسی مسائل و موانع توسعه اقتصادی استان پرداخته می‌شود.

خاطر نشان می گردد، جهت مشاهده این برنامه در ساعت ۲۳:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۳۹۸/۶/۲ بیننده برنامه « همدان و توسعه» از شبکه استانی سیمای مرکز همدان باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *