ایجاد دفتر بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پارک علم و فناوری همدان

 

ستاد اجرای فرمان امام (ره) در استان همدان به نمایندگی از بنیاد برکت، به منظور تسهیل در فرآیند حمایت مالی از شرکت های دانش بنیان و دانش محور استان، در ساختمان پارک علم و فناوری همدان مستقر و دفتر نمایندگی ایجاد می نماید.

 

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری همدان، جلسه ای به ریاست مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری همدان و با حضور آقای چهاردولی معاونت اداره کل ستاد اجرای فرمان امام رحمت الله و نیز بیگ محمدی مجری بنیاد برکت استان همدان و کارشناسان پارک، با هدف معرفی شرایط و ضوابط جدید اعطای تسهیلات در سال جدید به منظور بهره مندی شرکت های دانش بنیان، در روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری در محل پارک علم و فناوری همدان برگزار گردید.

 

دکتر مجید کزازی رئیس پارک علم و فناوری همدان در ابتدای جلسه گفت، در برنامه ریزی راهبردی پارک علم وفناوری همدان در سال مزین به شعار «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، سعی شده تا با بخش های اثرگذار و مولد در جهت تسهیل در فرآیند فعالیت شرکت های دانش بنیان از طریق ایجاد بسته های حمایتی متنوع و گوناگون تعامل پویا و مداوم داشته باشیم و تقویت و افزایش تعامل و ارتباط با ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) به نمایندگی از بنیاد برکت، یکی از این راهبردها می باشد که نقش به سزایی در افزایش توان مالی شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور خواهد داشت.

 

وی همچنین ضمن قدردانی از حضور و حمایت بنیاد برکت، در تمامی عرصه ها، گفت: پارک علم و فناوری برای تسهیل و بهبود فرآیند حمایت از شرکت های دانش بنیان، با جدیت گام بر میدارد و در گام نخست فضای مناسبی جهت افتتاح دفتر بنیاد برکت در پارک در نظر گرفته خواهد شد.

 

کزازی افزود: شرکتهای دانش بنیان استان همدان دارای ظرفیت بالقوهای در زمینه های مختلف از جمله صنعت و کشاورزی می باشند که با تقویت بنیه مالی آنها مشکلات زیادی در استان و کشور مرتفع می گردد.

 

در ادامه آقای چهاردولی معاونت اداره کل ستاد اجرای فرمان امام رحمت الله نیز ضمن اعلام میزان تسهیلات ارائه شده، خواستار افزایش میزان بهره مندی شرکت های دانش بنیان از این تسهیلات شد و افزود در سال جاری، شرایط اعطای تسهیلات از نظر مدت زمان بازپرداخت و کارمزد شرایط بهتری دارد و در غالب های متنوع اعطا می گردد که این به نفع متقاضیان می باشد.

 

در پایان بیگ محمدی مجری بنیاد برکت استان همدان نیز ضوابط و آئین نامه های اعطای تسهیلات را معرفی نمود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!